torsdag 22 januari 2009

HALSFLUSS!

Halsfluss har jag fått inte konstigt att jag haft ont svårt att svälja! När jag och dotter var på närsjukhuset så fick vi en ganska ung men lite prettodr, varpå dotter viskar till mig; Give us drugs...ha ha. Jag började fnissa så klart, så tråkigt som vi har haft det idag! Nåja bara man fått medicinen får verkar brukar man känna sig bättre...Jag har fått två nystan eskimo idag iaf, så jag kan göra ännu en mössa.

Nu ska jag bädda in min i sängen. Eldstickan ;o9

P.s Jag har kommit in på min kurs-HURRA!!!

3 kommentarer:

m sa...

Krya på dig, och grattis till kursen!

Susanne sa...

Grattis till att du kommit in på kursen! Enjoy your drugs :) and get well soon

Samtal från min trädgård sa...

Krya på dig, bra att du får "medusin", bara den är dunder, så det går fort att bli friskt. Grattis till kursen.