lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag har varit en märklig dag. I morse fick jag te och DN och paket på sängen-tack för det! Vi åt frukost en ganska påver sådan, vi hade "glömt" inhandla något gott bröd...Sen åkte vi till Nacka musikskola för att 7-åringen skulle få testa olika instrument men det ville han inte alls, så vi gick en tipsrunda och lyssnade på konserter och fikade. När vi åkte därifrån kom han på att TRUMPET vill han spela, så vi ska anmäla honom till brassrytmik det är bra då får han pröva sig fram. Hann hem och åt lunch, skypade med dotter som var i stan hos mormor och morfar. Åkte ner till isbanan och 7 åringen åkte skridskor, Lilla M gungade och var glad. Fikade sen hos 7 åringens kompis familj som bor mittemot isbanan. Det var mysigt!
Sen åkte vi och slipade ett par skridskor åt dotra. Hem vilade en stund, då ringde min favoritkusin Sebbe, så efter det blev jag alldeles uppsprallad! Nu borde jag egentligen tvätta, städa och vika tvätt. Men det tänker jag strunta i, jag ska klura ut februarymönstret så det funkar samt dricka vin, städningen är kvar imorgon med...
Känner mig så lobotomerad att det finns risk att det blir melodifestivalen i afton, då är det kris...
Ha en skön alla hjärtans dag///Eldstickan

Inga kommentarer: