söndag 15 februari 2009

Hjärngympa!

Läste i en hälsotidning idag att: "Sticka. Förutom att stickning är trendigt tränar det koordinationen mellan hand och öga, vilket är bra för den del av hjärnan som kontrollerar rörelser." Så nu kan du säga jag måste träna ( dvs sticka) i stället för att jogga. ;o)
Så var det söndag igen och jag har inte hunnit hälften av det jag velat, men idag har jag varit utomhus vid hammarbybacken, det var skönt! Nu är jag alldeles loj och hungrig, frisk luft är verkligen bra! Mot middagen///Eldstickan ;o)

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Tror också att jag "tränar" i dag....

Anna sa...

Hej, är glad om du skickar ett mail till mig om du är intresserad av fodral. Har inte din e-post och kan inte svara dig. Min e-post finns på min blogg.
Hälsningar Anna