måndag 16 februari 2009

Hur får man en måndag med världsklass?

Nr.1 Jo man skrattar mycket. Idag gjorde jag det med en främling över telefonen, han försökte få mig att börja träna på vårt lokala gym. OCH Vi bara klickade över telefonen, samma humor eller nåt!!?? Sånt är så kul, sen kan det ju hända att han är fet, flintis och ful irl, tur att jag är så snygg då;O) Ha ha...Så nästa vecka ska jag provträna ska bli kul, jag behöver verkligen röra på min lekamen.(skriver jag glufsandes choklad...oops)
Sen världsklassgrej nr 2. det är www.linasmatkasse.se idag fick vi den igen, så grym.Idag fick vi jättegoda hemgjorda chicken nuggets med sesam. ris och smaskig currysås-yummi. Vardagslyx som är guld värd alla äter och vill ha mer-sug på den!
På stickfronten intet nytt...har lagt upp105 m idag i heavens hand lila men inte hunnit börjat sticka ännu...Ska bli en babypläd till en kompis och hans baby som bor utomlands;o)Annars så har en son bubblig mage och har varit hemma idag, jag tycker jag har magknip med, vet inte om det är på riktigt eller???
Idag vickade jag i en 1-3 där eleverna verkligen är besvärliga, de är inte trevlig amot varandra helt enkelt. ganska krävande. Ska vara där både tisdag och onsdag om jag inte blir sjuk...
Knit on!!!Eldstickan

P.s dålig uppslutning på miin tävling det känns lite snopet, kan inte lämna nåt pris förrens efter London så de tipsen skall testas;o) Nåja bara 12 dagar kvar till vi far....

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Hämtade mitt vant-kit "Grimslätt" Hos Erika idag. Se (http://wynjacraft.blogspot.com)
KAnske kan jag göra ett uppehåll med Kl-kläder, vad tror du?