lördag 7 februari 2009

Stickkafe á la Maria!

 
Här är dotter på t-banan. Jag såg inte klok ut på t-banan så jag kom inte med;o)
 
The one and only Knit-Marie
 
Här är Ulrika från hjälpstickan, kul att träffa irl.
Allt jag tog i idag blev bara kattskit så inga alster att visa. Efter cafet så träffade jag en kompis Helen från Skåne och hennes kompis Kicki från Tallkrogen. Vi pratade och skrattade mycket det var kul och intensivt. Så nu är jag alldeles matt, det är bara att inse att jag inte är någon partypingla längre;o) Eller så är det alla våra baciller som har tagit ut sin rätt? I morgon ska jag läsa och skriva samt ev fika med svärföräldrarna det beror på om tid ges...
Ha en skön lördagkväll///Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Soili sa...

Inga problem,du får gärna sätt min bild.Det var ku'träffas.tack för en trevlig stickstund:)

Susanne sa...

Nej, jag kom aldrig fram till Marias idag. Tröt efter nattpasset och snuva plus sen från jobbet. Det var då gott som stängningsdags när jag närmade mig söderläge :( Men nästa gång så.... Ha det gott, Susanne

Knit-Marie sa...

Vadå "jag såg inte klok ut på tunnelbanan"??? I jämförelse med undertecknad måste du ha sett övernormal ut. Resten av lördagen höll jag mig i skinnet och var trevlig och artig på födelsedagskalas nummer 2. Jo, det är sant!