måndag 30 mars 2009

Åtta sanningar/utmaning:

jag har blivit utmanad av smycka

1. Jag älskar musik,teater och böcker kan inte leva utan detta.
2. Börjar bli lite väl facebookaddicted...
3. Jag drickar te varje dag det funkar både om man är glad, ledsen, trött eller arg!
4. Jag har alltid örhängen när jag går ut samt förlovnings och alliancering plus en ring till-ALLTID!Faktiskt större chans att jag är troslös än örhängeslös...
5. Jag hatar att bli opererad och nersövd.
6. Både min mormor och farfarsmor var synska ibland har jag ett ruskigt sjätte sinne.
7. Jag är tyvärr väldigt o-romantisk jag tänder på rarhet och intelligens så inget larv om mina snygga ben eller vackra ögon, det funkar inte alls!
8. Jag är väldigt bunden till min egen familj(inte min ursprungsfamilj) samtidigt som jag har ett enormt frihetsbehov inte alldeles lätt få ihop ibland.

Jag utmanar alla trevliga människor som läser min blogg///Eldstickan;o)

Inga kommentarer: