lördag 7 mars 2009

London gick i

 
skrattets tecken, här redan förra lördagen på Skavsta. Jag och mormor skrattar så vi blir pinsamma ( enligt dotter)
 
Söt dotter i London!
 
Moi i England.
 
Mormor på puben i England, London;o)
Vi skrattade väldigt mycket. Själv höll jag på att sätta skrattet i halsen då min kompis opererade bort brösten i tisdags jag var så himla nervös. Fick dock ett lugnande sms från hennes syster.Men ändå, bara ordet cancer får en att tänka ledsamma tankar. Vi skypade häromdagen då hon bor utomlands det kändes ganska bra, men ett par timmar efteråt så jagades jag av hennes ledsna ögon samt av slangarna till att dränera lymforna. Det är så fruktansvärt ledsamt...idag har jag bara gått omkring och känt mig gråtfärdig. Känner mig bara skör jorden har liksom stannat lite...var på Dramaten med min 7 åring idag såg på ett pjäs där de sjöng gamla barnvisor det var ok. Man blir så trött av att gå omkring i chock. Funderar på att dra i gång nåt projekt med att sticka mot cancer? Vad säger ni; sälja några av sina alster och skänka pengarna till cancerfonden?

Nu ska jag krypa i säng med Obama ( boken alltså, väldigt intressant och välskriven än så länge...)Eldstickan...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Kul! Öl e gott:)

Catarina sa...

Hojt!
Jag stickade sjalen i ett stycke..ett väldigt enkelt mönster men som ändå inte blev för tråkigt.
Garnet gör sig väldigt bra till ett sånt enkelt mönster.