lördag 28 mars 2009

Och vinnaren är:

KNIT-MARIE!!! Grattis! Du gav mig det bästa tipset nämligen 3.Prick your finger! Du får välja en av bilderna, allt är från London to m Pashminasjalen;o) Jag håller tävlingen öppen för tipsen på bästa
1.koftan för någon med stora bröst (85 DD) och
2.en sjal med gotlandsull veckan ut. För då kan jag lämna ut grejorna på symässan;o)
Lycka till!!!


 
En svart pashminasjal och korta 3,5 stickor.
 
Handspunnet ullgarn från Prick your finger och stickor 3,5.
 
Posted by Picasa
Sticktidning och världens (?) minsta stickning. DETTA PRIS ÄR TJINGAT!!!men de andra två priserna är fortfarande möjliga att vinna;o) ////Eldstickan

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Åhhh! Hurra!!! Tack!!! Jag vill helst ha tidningarna och ministickningen om det går bra. Jättekul!!!
Jag är på Syfestivalen fre - sön. Workshops:Fredag;12.00 Sticka påskliljor. 15.00 Sticka tvåfärgsstickning utan trassel
Söndag;10.30 Sticka påskliljor. 13.30 Sticka tvåfärgsstickning utan trassel
Lördag står jag i montern.
TAck igen!

Smycka sa...

Hej hej,
du har en utmaning hos mig, och award.

Kram
Ulrica =o)

maLinka sa...

Jag tycker du ska sticka dig en Liesl från Ysolda. http://ysolda.com/store/sweaters/liesl/
Helt underbar modell som jag tror kommer passa dig perfekt. Kolla in Ravelry om du inte tror mig :-)