måndag 16 mars 2009

Operation!!!

Men när? Står på kölista och det ska ske inom en månad iaf! Om jag har otur och myomet sitter illa så måste de ta livmodern också...Hoppas inte!!! Fick en sån där tuff kvinnoläkare i 55 års ålder, varför blir vissa av dem sååå himla hårda? Jag har hellre en manlig gynekolog...Så nu ska jag bara vänta...och vänta...Det värsta är att den trycker på och jag är trött. Och har en massa att göra i skolan...ja ja det finns ju kvar. Har köpte mig ett snyggt mönster från ravelry som jag ska sticka i med mitt Londongarn (som jag inte visat upp ännu) Eldstickan...

5 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Det var väl att dom bestämde sig för att ta bort otyget! En månad går fort och sen är du redo för bikinisäsongen!

Ango sa...

Håller tummarna för att du får en operationstid snabbt och att det räcker att ta bara myomet!

Kram
/Ango

Susanne sa...

Tid har en tendens att gå fortare än man tror, som tur är just nu då. Finfint när den äntligen är bort :), kram på dig

Susanne sa...

Katrinebergsbacken, Liljeholmen är hemmaplan för Trollmorsan:)

Samtal från min trädgård sa...

Usch, usch...hoppas att det räcker med myomet och att det går fort. Det vet jag att du klarar bra, tur att du har fint garn som du kan trösta dig med! Jag hade nog tyckt ännu mera synd om mig själv och slagit till med både fin choklad och gräddbakelse!