fredag 17 april 2009

Ämlig, halsfluss och uttråkad....

 
Bilden är från London men så känner jag mig nu vindpinad, frusen, svettig hostig och som skit. Har iallfall varit hos DR idag, japp Halfluss och en massa baciller. Så nu pencillin och hostmedicin med morfin. Dotter hämtade garn hos Nina ( från Nysta) i går, lyxigt nog så bor hon 5 minuters promenix härifrån;O) Så nu har jag ett nysta Sulka, helt ljuvligt garn med vackra färger, mitt är grönt så klart!I går chattade jag på facebook med en gammal klasskompis från mellanstadiet som numera bor i Indien. Så himla kul!!! Men som sagt nu har jag missat en hel vecka med c-uppsats, ett utvecklings med en son, en optikertid, vikk på skolan. Så just nu är det faktiskt trist, jag vill bara att medicinerna ska kicka in...Men mitt i denna feberyra så undrar jag är det någon som kan gjuta krukor i betong, alt nån länk eller kan rekommendera någon bra bok? Ja en fräckis funkar också vad som helst som är lättillgängligt...

Från bacillträsket///Eldstickan ;o)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Den här ligger först på Google...hinner inte läsa den,,,bara hoppas

Samtal från min trädgård sa...

Usch, ja så känner man sig med halsfluss. Dottern är snart färdig med sin penicillinkur, som jag hoppas biter helt och hållet.