söndag 19 april 2009

Jag gillar handarbete säger

sonen och ser så gullig ut när han virkar. Jag och mormor har lärt honom, men nu lär hans sig via datorn också. kolla så fokuserad?!
 
Bolibompawebben;o)
 
Bagels med sesam och några med rostad lök.
 
Vi älskar bagels men det är en del meck med att koka bagels och allt. Men väl värt det...
 
Posted by Picasa
Här en närbild! Vi har rensat ut kylskåpet och slängt saker, planterat om majsplantor i nya "krukor" innan de ska ut i landet i Maj;o)Min picasa fixar bara 4 bilder åt gången så får göra ett inlägg till med vad jag stickar p å nu///Eldstickan;o)

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Åh jag har varit sugen på att baka bagels så länge nu. Saknar dem med kanel och russin som gick att köpa på Gray's förr i världen. Ska ätas med Philadelphiaost på!