lördag 4 april 2009

En kändis?!

 
Här är den lugna och sansade hjälpstickan...
 
Här dansar hon loss helt vild och härlig och spana in den snygga koftan, en sån kan jag nog tänka mig...
 
Hjälpstickans monter.

Det roligaste på mässan var att träffa alla jag "känner" i stickvärlden, samt min syssling Hanna som vi sprang på! Det roligaste var att virka sjukt vanebildande, det tråkigaste var att försöka köpa en virknål hos stäket, vilka surkart-blää!
Virknumret var slut så det fick bli en trävirknål i ett trevligt stånd. Jag kom hem med 2 st nystan , två mönster och lite sameslöjdsgrejor.
Dotters kommentar var; nästa år går INTE jag då det var samma som förra året, huvudet på spiken. ///Eldstickan ;o)

P.s som stickar ett par muddar i egen design av Londongarnet det rosa/orange/gula...
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hm, inget bra betyg för mässan alltså?! jag ska dit i morgon iaf och hoppas få lite trevligt:)

Knit-Marie sa...

Oj hade du otur med Staket? Det kan inte ha varit Eva själv. Hon är snäll!

Boel sa...

Håller med om mässan, den var supertrist men det är trevligt att träffa andra människor med samma intressen. Det sistnämnda kan man ju göra någon annanstans så nej det blir ingen mässa för mig heller i höst.

Boel/Saltflingan