tisdag 21 april 2009

En mellandag när allt och ingenting händer...

Fortfarande sjuk...fattar inte hur de ska kunna operera mig nästa vecka om jag är sjuk??? Jag får ringa sjukhuset imorgon...Man vill ju inte dö på kuppen...
Idag har jag liksom gjort ingenting...tv funkade inte pga av nåt tekniskt fel sen funkade så jag låg och så på TV, läste tidning, snörvlade. Åkte till öppna förskolan och satte upp en lapp ang loppis på lördag. Åt en äcklig sushi...ska aldrig mer äta där men jag var desperat...Hem,hämtade ett nystan sulka hos Nina ( från Nysta) trevligt, trevligt hämtade barn. Tog en sväng till Sickla, fikade tog en gingerteaser äpple, ingefära, honung och citron en varm dryck mot förkylning, den är så mumsig finns på Naked juicebar, lilleman fick en mangosmoothie. Åkte hem...fixade lite...såg dramatiskt EE...Sonen stod i centrum och sålde majblommor inför klassresan! det gick fint! Nu ska jag äta fruktsallad och samla krafter...Jag har haft stickfrossas mönster till den tjusiga axelvärmaren några veckor nu men inte orkat börja men när jag sett den på bloggar så blir jag sugen. Sticka i frid...Eldstickan

Inga kommentarer: