onsdag 1 april 2009

Sjuk, sjuk och sjuk...

Jag har någon otäck bacill typ influensa. Bläää orkar inte ens sticka...då är det kris. Drack te och åt några kex till lunch...
Jag väntar på ett sjalmönster som jag ska sticka i heavens hands lila garn. Det värsta är att jag vet inte om jag orkar gå på syfestivalen, snyft och snörvel.
På söndag så ska jag och mannen gå och lyssna på Louise Hoffsten på dieselverkstaden det kan bli bra.
Tror dessvärre att jag har ett utvecklingsamtal med sonen halv två i morgon? Måste kolla kalendern.

I går såg jag på Tv på datorn på svt1 Vem tror du att du är?
http://svtplay.se/v/1492668/vem_tror_du_att_du_ar/del_1_av_6 .
Ett helt fantastiskt bra program, det bör kanske tilläggas att jag släktforskade redan som 18 åring och blev ganska så hånad för det;o). Ett superintressant program och så himla välgjort, jag blir verkligen lycklig när jag ser ett tv program som är intelligent och vackert gjort! idag har jag bara sovit och sett på TV mindre intelligent på dagtid...

Eldstickan som inte stickat en maska sen i förrgår-argh!!!

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Nämen tusse-dej! Makterna verkar intrigera för att hålla oss isär!
Bli frisk fort, så stämmer vi träff hos Maria istället!