söndag 3 maj 2009

Nu bojkottar jag baciller!

Jaha ja! Yngste sonen kräktes i går när vi var p å landet hos mormor. Kom hem och alla mådde ok, den äldste sonen hade lite konstiga prickar ev gammal solkräm. I dag så såg äldste sonen ut som en prickig korv och svullen, så till närakuten. Han åkte med sin helige fader, en allergisk reaktion mot dalacin ( antibiotika) så motpiller samt provtagning. Fortfarande h-a-l-s-f-l-u-s-s... Jag åkte i väg till Berwaldhallen medn mellansonen ( 7 år) och såg på Pettson, det var kul. Vi hämtade sushi och medans vi väntade på maten så var vi i Björnsträdgård och tittade på folk som skatade de var sååå coola och duktiga! Kändes som att åka berg och dalbana bara att stå brevid och se på. Fick en samtal från dotter att mannen kräkts-ja´ha ja!!!!Då ville jag faktiskt rymma...Kom hem och höll mig undan mannen. Imorgon ska jag till LHS ang c-uppsatsen som jag inte ens börjat på, jag har bara skaffat allt material och har en tydlig idé! Önska mig lycka till med att bojkotta alla baciller! Trött!!!

Eldstickan ;oS

Inga kommentarer: