tisdag 12 maj 2009

Snopen men glad! Op är inställd!!

Jaha ja då blir det ingen op imorgon. Jag är helt enkelt för förkyld, narkosläkaren en manlig sådan tyckte det var för riskabelt så vi skjuter fram op. Det känns faktiskt rikigt bra, för jag är råförkyld, började igår...undrar å andra sidan när den slutade? I värsta fall så ska jag bo ett par dar i Minneberg i svärföräldrarnas lya, men det luktar rök där så det är i v-ä-r-s-t-a fall. Efter besöket på SÖS så kollade jag to m på bikini obs jag kollade;o) Men jag handlade en top och en jeanskjol på HM, lite tröstshopping liksom. Nu ska jag sova...

P.s GLÖM INTE STICKKAFE med NYSTA nu på LÖRDAG den 17 maj se hennes hemsida för var. Det är centralt i stan, jag ska nog unna mig att gå dit! Nu ska jag sova innan hämtning på förskolan. Eldstickan

3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Krya på dig!

Knit-Marie sa...

Inga mer bacillusker nu! Pronto!

Boel sa...

Jag håller tummen för tredje gången gillt (om jag nu räknat rätt) så att det blir operation snart.

Boel