onsdag 13 maj 2009

Tack gode gud för bra litteratur!

Skynda att älska av Alex Schulman är faktiskt alldeles fantastisk. Jag läser, stoppar in öronproppar, sover, läser, äter lunch, sover och läser. Nu ska jag klä på mig snart och hämta mina små älsklingar på förskola och fritids. Och jag är glad att narkosläkaren förstod/såg att jag var i för dåligt skick för att opereras, han sa att han inte ville ha några komplikationer och det vill inte jag heller! Skönt när folk bryr sig stannar upp och tar ställning/ansvar, söt var han han också doktorn, i min ålder ha ha...någonstans från balkan;o)Jag borde verkligen städa...men jag orkar inte...///Eldstickan

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

A.S förvånar. Läste artikel i Situation Stockholm (a.k.a Friluftsmagasinet) där han berättade om hur det var att ha en gammal pappa.