tisdag 9 juni 2009

Har ni läst "Malla handlar"?

Jag gjorde en "malla handlar" idag. Gick in på Annes vävs garnaffär i gamla stan och skulle köpa knappar. Men kom ut med garn...
 
Här är Malla som efter mycket möda och besvär ska köpa wienerbröd till sig och mormor men...
 
Kom hem med semlor och det blev rätt! Ungefär som jag och knapparna som blev garn!
 
Här är det ljuvliga garnet som ska bli en sjal;O) Korall min nya favvofärg.
 
Här är mer heavens hand, knappar ( till min melerade kofta) och stickor så nu ska jag ge mig på Tant koftas utmaning i afton-Jippi! I dag har jag haft en trevlig dag, ätit lunch med maken, hjälpt japanska turister i Gamla Stan och pratat med folk. ///Eldstickan
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Tant Kofta sa...

Hej!
Jag är en Malla fan!
Hon handlar ju jättebra!
Hej fr. Koftan

Susanne sa...

Mums vilka smaskiga tårtor! Ska bli spännande att se din kofta växa fram, kram Susanne