måndag 1 juni 2009

Jag vill...

gå på kurs på Gotland, http://www.huskroken.com/Svenska/Frame%20sv.htm
Och bo på Gula hönan det verkar supermysigt! Någon som har bott där? Eller gått kurs på Huskroken för den delen? Nu ska jag ta hand om sonen som fick migrän imorse, han var på skolresa i helgen med för lite sömn, mycket hormoner ( alla söta flickor) och kanske lite för lite vätska. Själv är jag ganska matt men herregud, jag låg faktiskt under kniven för bara en vecka sen...Jag fick 2 par fina skor i går i mors dags present. Ett par ska jag "dela" med dotter, börjar fundera på om det var sååå smart?

Nu in i duschen och sen ut i solen///Eldstickan

3 kommentarer:

Ulrica sa...

Ronehamn är ett mysigt och trevligt ställe och Huskroken med Kicki alltid värt ett besök när jag är på Gotland. Jag brukar försöka pricka ett stickcafé hos henne på sommaren. Kurs har jag inte gått. Förra sommaren hade hon ett par tillfällen och jag lyckades pricka ett. Läs gärna här http://www.hjalpstickan.se/2008/07/gotland-yarn-tour-2008-med-avslutande-stick-cafe-i-ronehamn/

Marias garnhändelser sa...

Har inte varit på kurs på Huskroken, men Kicki är urtrevlig så det kan inte vara fel. Dessutom är ju Gotland underbart! Har Kicks bok i butiken om du vill kika...kan ju ge input till kursinnehåll.

Info om WWKIPD hittar du här
http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/search/label/WWKIPD. Vill du ha en flyer att sätta upp mailar du mej:-)

Boel sa...

Det har jag också drömt om länge. Jag hoppas att jag kan åka dit och "hälsa på" i augusti, titta, klappa och köpa garn i mysig miljö...

Boel