torsdag 2 juli 2009

En annan kofta!

 
Smycke från maken på vår förlovningsdag i tisdags, så gulligt! Jag är nu en lycklig ägarinna av ett BJORG smycke-I love it!!!
 
En annan kofta än Tant koftas men den var redan i produktion när jag började med uppifrån och ner koftan. Visst blir den fin!!!Det här kan bli en riktig favorit. Mönster och garn i från Nína Sagulins affär www.nysta.se
 
Ska "bara" fästa trådarna och åka till Upsala och gå på Yll och TYll i helgen och köpa knappar!!! Annars så har jag börjat jobba, det är intressant, minst sagt. Återkommer om det, nu mot Tant koftas kofta fast med min approach///Eldstickan
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Hm...liknar ett garn jag köpte på mässan: Linie 155 supercool, merinoull, c:a 145m/nystan. Hittade inte din tröja på nysta.se...har du mer info?

Knit-Marie sa...

Tack för upplysningen...men HÖRRU! du glömde räkan fyrklöver!