lördag 1 augusti 2009

Den här bara står det mitt namn på...

http://www.garnstudio.com/drops/mag/97/18/18-2.jpg den här
Jag tycker den var ursnygg det får bli ett av höstens projekt! Annars har jag bara jobbat har nog inte stickat sen i söndags förr veckan då vi for hem från Småland. I går hade jag en egen kväll efter jobbet och jag bara slöade som en stor val, låg i sängen och såg på dålig TV och åt ostkaka. Ensam hemma och gjorde i-n-g-e-n-ti-n-g?
Orkade inte ens sticka...somnade halv tio på kvällen...idag jobba igen///Eldstickan

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Å grön oxå!!

Samtal från min trädgård sa...

Och det är väl helt okey att göra ingenting, brukar tänka att lycka den som vet hur man gör just att göra ingenting...

Eldstickan sa...

Ha ha i såfall är jag väldigt lycklig, jag kan koppla av här och nu mitt i stöket...för att överleva kaos liksom. fast dotter tycker jag städar alldeles för lite...