onsdag 5 augusti 2009

Den här gör jag just fast i färgen grönt;o) Väldigt rolig att göra. Annars så har jag mammadagar som jag tar ut denna vecka, väldigt skönt att INTE jobba, jag har missat allt somrigt som att cykla, bada, plocka blåbär ( 20 st på landet på landet häromdagen gills inte riktigt)Fast sonen som är på läger i Schweiz har det INTE bra han har ringt hem och gråtit varje dag, senast i går vid midnatt. Och hans far var I paris när sonen var som mest ledsen. Inte så kul att sitta här hemma och han ringer och gråter.
Men nu har han hoppat av fotbollslägret så då blir det kanske bättre? Idag så ska vi fixa en massa inför vår resa///Eldstickan

1 kommentar:

Susanne sa...

Stackars sonen, minns med knivhugg i hjärtat när dottern ringde hem från ett kollo many years ago... Usch, det är jobbigt. Toppen du stickar finns med på min önskelista också, den är så läcker :)