söndag 23 augusti 2009

I-landsproblem...

När jag publicerade mina Turkietbilder så råkade jag göra det på "fel" sida nämligen på koftans koftas sida. oops då. Det är så j-kla typiskt svenskt då är det någon som anonymt kommenterat: Är inte det här en sida för koftor??? Sådana kommentarer gör mig så matt det där fega och kritiska...alla ska vara så jävla likriktade i det här landet! Ja jag tycker INTE att det är särskilt kul att vara tillbaka...
Dagens enda goda gärning har varit att vara på smaklust i Tanto, sönerna fick skala morötter och smaka vita, gula, oranga och rödbetsröda med orange inuti, samt att jag inhandlade en handcreme "SOFT HANDS KIND HEART" på Bodyshop där går 79 kr till ecpat och den kostade bara 125 kr. Det tycker jag var bra!!! På stickfronten inget nytt iallafall...stickar på andra stycket av mitt gröna linne. I morgon börjar mina engelskastudier, det KAN bli kul///Eldstickan

Inga kommentarer: