måndag 31 augusti 2009

Längtan...

 
Idag har det varit en ganska så skön dag! Bra diskussioner på LHS med högt i tak. Jag råkade säga att "caset" vi läst var lite väl PC. Då sa vår lärare att det var hon som hade skrivit det-ooops!
 
Utsikt från huset i Narli, Turkiet. En bit av himlen...
 
Vägen ner till badet och stranden...
 
Det lilla huset som det är himmelskt att vara i.

Vi har haft min syssling Simon här, det var mysigt! Åt god thaimat och pratade om livet ( som vanligt.)
Har faktiskt stått på min skateboard som jag vann samt rört mig i sidled, sen for den iväg på nåt mysko vis. Nu är maken ute och köper choklad till mig, fick man verkligen pojkvänner att köpa choklad? Det kanske det som är det fina med att ha en make? Han köper choklad, dygnet runt!!!///Eldstickan
Posted by Picasa

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Turkiet verkar helt OK...och choklad på det!!!