tisdag 22 september 2009

Jag vill lära mig

att virka mormorsrutor. Jag tror jag ska gå på Marias kurs den 7 oktober?! Annars så jobbar jag i en ett-två-trea just denna vecka, det är MYCKET intensivt men kul! Idag ringde de från yngste sonens förskola, han hade kräkts. Jaha ja där stod jag med 27 elever, lite knepigt att åka iväg. Så mannen fick lämna sitt jobb. Nu ska jag sova, sen fixa, plugga och skriva en massa grejor. Samt så är det föräldramöte i kväll...för f-2, jag vill hellre vara hemma och sticka och dricka te, får man det?

Eldstickan ;o)

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Det går bra! Det är ju ändå de som är där som får skäll för att hemmasittarna inte kommer......

Samtal från min trädgård sa...

Nej, det får du inte...skojar bara! Men det brukar tyvärr vara en samling tappra som dyker upp, men då han man ju chans att bestämma det mesta!

Eldstickan sa...

Jag gick faktiskt och det var mitt första JÄTTEROLIGA föräldramöte, helt otroligt kul! Vi lekte hela kvällen!!!