fredag 18 september 2009

Muskat!!!

Sprang in till Marias garn idag och mumlade nåt; jag måste ha ett nystan inför helgen som en knarkare utan droger ungefär, ganska kul att vara garnoman;o) Just nu har jag ett uppsving tycker det är sjukt kul att sticka, virka you name it! Nr 45 på färgkartan!
http://www.garnstudio.com/lang/se/visgarn.php?garn=Karisma
Har varit på föreläsningar om Montessori det var väldigt bra och intressant! Men jag har varit febrig hela dagen så jag är ganska slak.

Har besökt bokslukaren på Mariatorget, vilken affär. Har ni barn så är Pija Lindenbaum där imorgon och signerera och läser sin senaste bok Siv sover vilse kl. 13.00. Vilket café och vilka barnböcker-wow! Trevlig helg///Eldstickan

Som skulle åkt till Visby men dotter är sjuk så det blev inställt...

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Grönt...what else??

Eldstickan sa...

Där är jag hyfsat konsekvent, färgmässigt slänger in lite lila och turkos ibland också