onsdag 2 september 2009

Min älskling och jag...

hamnade på Nacka akuten idag. Jag skulle ha pluggat och ringt otäcka samtal till CSN, men förskolan ringde då Lilla M hade ramlat med en skål och fått glas i handen. I rivfart så åkte jag iväg, satt 2 timmar på akuten
 
med denna lilla gullunge. Men just när man får ett sådanat samtal att barn är skadade så blir man ( jag ) iskall av rädsla.
 
Men dte var inte så farligt och han verkade inte ha något glas i handen kvar. SköööööööööööööönT!
 
han var så duktig satt fint i mitt knä och dr fick klämma och han snyftade lite...sen fick han en stickers med skalman;o) Nu tittar han på Madagskar och varvar ner lite...jag bara är svettig och lite trött...
 
Jag i Istanbul när vi åt smarrig lunch. Ni har väl inte missat att Marias garn har stickkafe på lördag? Jag ska absolut försöka gå. I går var jag duktig och var och simmade 5-600 m fast jag hade 2 st barn med mig. I kväll kanske det blir gympa? Annars så är det mesta ganska trist just nu förutom familjen....Eldstickan;oS
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Puh! Skönt att det ordnade sig med gossegullet!

Linda sa...

Men nåt som absolut inte var trist var ju lördagens stickcafé. Vad härligt det var att träffas och skratta ikapp. Detta gör vi om =)