onsdag 9 september 2009

Namnsdag!!!

I morse fick jag blommor och frukost på sängen, mysigt då jag hade glömt att det var min namnsdag!!! Har haft en bra dag idag, kul och trevlig lunch med en ny klasskamrat!
På em så åkte jag och lilla M till Nacka närsjukhus för att kolla hans hand...och gissa han har var och en infektion. Så nu blev det remiss till ASTRID LINDGRENS sjukhus...hade då den manlige slarvige DR på akuten kollat honom ordentligt så hade vi sluppit detta. I bland så blir jag faktiskt väldigt matt...var på Huddinge i måndags med äldste sonen inför hans operation av halsmandlarna...Idag i denna timme så skulle det nästan kännas som ett alternativ att vara en BETALD hemmafru...men bara i denna timme...är som en disktrasa nu...att förskolan slarvat med Lilla Ms bandage också är mindre kul, när de bara "jamen han tar av sig det" OCH??? Vem är det som bestämmer? Han tydligen!!! Nu är vi hemma och på fredag har jag tenta...det känns som om ALL MIN tid bara rinner iväg...Jag stickar iallafall på en snygg sjal med garnet som inhandlades i lördags hos Marias garn, ska ta ett par varv innan jag ger mig på böckerna...///Eldstickan

Inga kommentarer: