torsdag 1 oktober 2009

Mitt nya jag!!!

Här är den nakna sanningen på morgonen den 25 september, Lilla M s födelsedag!
 
Jag, storebror Isak och Lilla M öpnnar paket!
 

Här är således mitt NYA jag-ta da!!!Tänk vad lite färg och en bra frisör kan göra;o) Får nog införskaffa en locktång, men ska man vara fin så;o)
Nu ska jag lära mig att virka mormorsrutor onsdagen den 7 oktober på marias garn, det ska bli skitkul!!!//Eldstickan

Som bara har tre stickprojekt på gång just nu...varav ett par strumpor sunday något har snott sig?!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Tjusigt med nya håret! Kul med en liten kurs på Marias Garn.
Här väntar jag på Syfestivalen, längtar verkligen till att få gå och känna och titta på allting.

Catarina sa...

Snyggt!

Bara 3..hmm...jag har nog 23!!

Det där med frossa av olika slag...är det övernattning en helg du tänker på då?

Smycka sa...

Du är så fin SÅ! Kramar om =o)