onsdag 28 oktober 2009

Världens minsta junta? Nackamaskan???

Hej hej!
Ikkväll skulle det så ÄNTLIGEN bli av, jag skulle gå på Nackas lokala stickträff. Vi skulle mötas på en restaurang/cafe. Jag blev sen och kom dit till ca 18.15 ( det började kl17.00) inte en stickandes människa så långt ögat såg...jag gick runt och tittade på deras fina saker, köpte en present. Betalade och tänkte just åka hem till maken och middagen. NÄr jag fick se ett bekant ansikte från Nystas stickkafe, Karin. Så vi blev två stickare, det var trevligt. Efter stickkafeet så köpte jag 7 st biobiljetter till Spöket Laban på fredag, Lilla M sk agå på bio för första gången med sin älsklingskompis Rafael. Det kan bli spännande, nu mot TVn och en annan stickning än den från cafeet///Eldstickan;o)

2 kommentarer:

Smycka sa...

Vad tråkigt! På våra caféer är det alltid många som kommer. Kra, =o)

Samtal från min trädgård sa...

Det var ju lite underligt! Men kul att även vara två, så får man prata mycket!