fredag 9 oktober 2009

Världens vackraste qvinna?

http://halsa.msn.se/4282/image/11
I mina ögon är hon så vacker och nu i den näst senaste almodovarfilmen och woody Allens film när hon spelar i Vicky bareclona på sitt modersmål, då är hon magnifik!
Här har det var mest elände, varit sjuk, trött, ostimulerad, irriterad, träffat en tokig DR som jag fick "spel" på och bara drog därifrån. Två timmar efter jag lämnat platsen behagade denna vårdcentral höra av sig trots att jag gråtit och var uppenbart upprörd över mina magsmärtor. Men då sov jag och svarade inte, i min värld
är det under all kritik. Nåja, idag har jag börjat en ny vfu period och det var väldigt kul! Annars är jag ganska slutkörd som artist/männiksa/mor/hustru ja allt.
I afton har jag startat upp en deg med bröd, jag ska ha TJEJMIDDAG i morgon kväll. Har skickat i väg alla testosteronhannar till Bromma och farmors lägenhet-hallelulja. Bara jag och några tjejkompisar ( inga stickerskor dock..tänkte bjudit Knit-marie men jag blev blyg eller nåt...) Veckans höjdpunkt var i måndags då jag var på Sacre Couer på söder med Helena en kompis, vilken mat och vi satt och pratade och pratade. I onsdags var det virka mormorsrutorskurs,mina händer är den högst upp till vänster med grått och cerise garn tungan rätt i munnen ( sonen hade väckt mig kl.5.50 just den morgonen, så lite trött var jag allt) Det blev jättefint och kursen var hur kul som helst. Och nu kan jag jag inte fatta att jag inte hajat det förut, ha ha....Så just nu är mormorsrutor samt en sexhörningsruta roligast. Det var lite från mig, har haft mycket med tentor och allt också...///Eldstickan

P.s Jag ska inte gå på Syfestivalen, jag hinner inte!!!

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Åh jag som trodde rubriken handlade om mig! Och vilken besvikelse oxå att inte få se dig och L på Syfesten.