onsdag 4 november 2009

Blev less på gamla fulbloggen, vad tycker ni om den nya?

Häromdagen så tittade jag på min blogg och insåg hur hopplöst ful den var, jag ville ha den lite "ärtigare". Här är vi nu sjuka, hostar och har feber. Det blir mycket TV för Lilla M och så blir det mycket stickning. Jag har äntligen fått tummen ur och stickar muddar som jag ska skänka till HJÄLPSTICKAN, samt en kofta som jag ALDRIG använt. Så jag utmanar alla att sticka något som man kan behöva om man är hemlös. Jag har funderat på det här med svininfluensan och tycker mig ha hittat lite vettig info tills en bekant tipsade om detta, läs; svininfluensan

Snart kommer det bilder på projekt och sjuklingar!!!///Eldstickan

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Jag tyckte att den blev snygg, har också precis bytt, men ska nog byta igen, saknar mina bilder!

Monica Hansen sa...

Det är roligt att förnya sig, här blev fint:)