söndag 22 november 2009

En vecka som hade både himmel och helvete

 
Här är min son på hans skola här sitter han i guldstolen och har bokprat och är väldigt stolt.
 
Här är veckans helvetes dag i tosdags den 19 november, min 12 åring opereras på Huddinge sjukhus. jag ar så himla nervös att jag höll på att kräkas...hela dagen. Här är han preppad inför operationen. Personalen framför allt RObert var så oerhört proffsig. Men jag var fortfarande sjukt nervös...hade riktig dödsångest...
 
Så här såg jag ut inne på op...
 
Här är min älskade när han vaknat till liv, de 1 timme och 30 minuter var nog de llängsta i mitt liv...jag var helt stum....På uppvaket så körde de in en nysnittad mamma med en alldeles ny världsmedborgare. Men för mig var det verkligen skitjobbigt både för att jag själv låg på uppvaket i våras och hade otroligt ont då...och för att min mormor dog på Huddinge sjukhus. Jag har faktiskt varit som gele enda sedan operationen.
I dag så var jag på nystas stickkafe på söder, det var balsam för själen;o) helt ljuvligt och min axelvämare med tant koftas mönster har vuxit i em. P å kvällen så firade vi min pappas födelsedag, jag var sådär pigg men det var mysigt!

Eldstickan...
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Hur mår han, modige pojken?

Eldstickan sa...

Jodå han mår ganska bra, mycket facebook och film och glass blir det:o) Och han fick ett par coola hiphopjeans med da-bling på...

Samtal från min trädgård sa...

Så coola ni ser ut båda, men modiga! Fast jag inte ser så mycket, så känner jag ändå igen min gamla arbetsplats ifrån -94

doktoranden sa...

Jag förstår att du var nervös. Skönt att det är över. Nu är det bara att vara snälla mot er båda och vila både kropp och själ. :)

Linda sa...

Vilken pärs! Förstår att det var jättejobbigt! Skönt som sjuttsingen att det är över och att det verkar ha gått bra! Kram!

Tant Kofta sa...

Allt ordnar sig!
Med hej fr. Koftan