torsdag 12 november 2009

Sveriges sexigaste? Icke garnrelaterat...

Honom såg jag i går
Spana in den vackre och långe och mörke basisten, han är så läcker att man nästan svimmar! Här sitter jag då med en stor bula på armen typ 7 cm i diameter-aj och har lite förkylningssymptom. Men det är första dagen på 14 dagar som jag INTE har sjuka barn hemma så jag bara hasar runt i en Hebbekofta och njuter. Såg Bo Kapsers i går på DEBASER och drack P2 ( min favvodrink) det var otroligt bra när det var som bäst. Riktig klubbkänsla...Lyssnar i detta nu på BO Kaspers, ska bara ta en stor kaffe och lite choklad och sen se på Tv. Kram Eldstickan

2 kommentarer:

Marie sa...

Nu är jag avis, jag hade också velat vara på Debaser. Får nöja mig med att lyssna på dem i min iPod.

Linda sa...

Åh... Både P2 och Bo Kaspers är absoluta favoriter. Det måste ju ha varit en höjdarkväll! Inte alls avis..... ;)