lördag 26 december 2009

Oj oj dessa kan man ju ha 85 D i;o)

Zora wow vad snygga tröjor på hennes blogg. Framför allt för oss med byst! All ani andra har säkert sett Zora på Knitty men jag har missat den totalt. Hoppas ni har haft en skön och onorensk jul, jag tycker jag har hört många vuxna kvinnor i 50 års åldern som ringer sina mödrar under julen och skäller på dem för deras usla mödraskap. HU!!! Jag har haft det lugnt och skönt, tyvärr var min pappa sjuk på julaftonen så det var lite tomt utan honom. Men de kom hit på juldagen och mumsade rester, jag hade gjort små portionspajer med bla annat getost som man ripplade honung på samt skink och ostpajer. Vi spelade pingis och spelade spel, riktigt mysigt!!! Skönt att återgå till vardag NU///Eldstickan ;o)

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Kollade, men hon hade inget för oss med massa bukfett....suck!

Linda sa...

Stor byst kan jag verkligen inte skryta med *s*, men fin är den!! Tröjan alltså :)
Gott slut och Gott nytt år önskar jag dig! Kram Linda

Karin sa...

Jättesnygg! Både den och Harlot skulle klä dig! Snygga färger till EVA-koftan tycker jag! Det ska bli kul när vi kommer igång med dem. Jag har funderingar på att tänka om nu när ni stickat i tunt garn och köpa mig lite mer Ranco. Gillar verkligen det garnet också. :-) Gillar garn...

Kram!

Karin