onsdag 2 december 2009

Tummen e paj!!!

I morse så var jag hemma med min 3-åring och fick tigerpussar, sen så ringde en bekant och skällde ut mig, jag försökte förklara mig 5ggr, när hon inte fattade då sa jag men vad fan? Då slängde hon på luren, moget va? Jag orkar inte ha sånt skit i mitt liv sk energitjuvar! Kom ut till bilen för att hämta en son för att besöka DR, fick inte upp bilen...klättrade in och skulle knuffa upp dörren varpå tummen kom emellan...shit...jag trodde jag bröt tummen. Ringde äldste sonen bad honom hämta 7 åringen, som skulle till DR... till DR som det visade sig att vi inte hade tid till idag. Jag höll på att få spel...fick en tid iallafafall, då hade sonen en enorm vaxpropp (fortfarande) inte ens DR fick ut den. Så ingen hörseltest idag...utan det belv en influensaspruta till maken. Sen tillakuten ed mintumme, bara trasiga ligament...massage,värme, är det inte bättre på måndag då får de röntga mig. ja ja hanvar snygg och trevlig DR iallafall

4 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Huja som det kan bli!

doktoranden sa...

Vilken otur!!! Krya på dig snart!

Knit-Marie sa...

Tror du att du kanske har lite för mycket att bestyra???

maLinka sa...

Men vad fan... vilken jäkla dag...
Hoppas att det lugnar ner sig lite nu.
Krya på dig med tummen. Går det att sticka förresten med trasig tumme?