söndag 31 januari 2010

Familjebilder!

 
Här är då min yngste och min äldste son och här så bara ser man hur mycket de älskar varandra fast den ena är 3 år och den andre snart är 13 år!
 
Mellanbrodern fyllde 8 år också han gillar sin storebror, lite idoldyrkan, lillebror kan INTE förstå varför storebror ska leka/hänga/chilla med sina egna kompisar. I går så sa Isak att äntligen så har Gunnar en snygg tjej, fast om han tröttnar på Ina så kan Isak 8 år tänka sig att gå in och ta över, ha ha!
 
Här läser bröderna Bockarna bruse den är mycket poppis här hemma just nu, men bara det att de läser för varandra är mysigt!!!
 
Här är så min älskade dotter på sin 15 årsdag, stora damen!


Eldstickan ;o)

P.s Någon som ska gå på Marias stickkafe, den 6 februari?
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Lyckliga du!
P.S. Blev det nåt över av den läckra tårtan...blev sååå sugen.

Eldstickan sa...

Inte en smula!!! Här älskar familjen PAVLOVA till sista smulan!

Susanne sa...

Sickna härliga bilder!! Det blir inget café här inte, som vanligt är det min jobbhelg när det vankas tårta ;)

doktoranden sa...

Härliga bilder på barnen! Och vilken tårta... :)

Kanske blir det en tur till Marias på lördag. Vore kul att ses.

maLinka sa...

Underbara bilder på dina barn.
Är du säker på att du vill slita dig från din härliga familj på lördag :-)?
Jag tänkte gå och försökte få med mig Eva också men hon verkar ha dubbelbokat, så kanske jag ska våga mig på att komma ensam en gång...
Vi ses!

maLinka sa...

Åh tack, ja håll en plats åt mig så jag inte missar tårtan ;-P
Vi ses!

Karin sa...

Mmmmmm, det ser så gott ut och sockorna blev ju kanon! :-) Jag tror att vi ses på lördag.