söndag 10 januari 2010

Gotlands ull - bäää!

Jag köpte tre eller fyra hg gotlandsull för två eller tre somrar sen på "ön". Gjorde en sjal för lääääääääääänge sen, som är ljuvlig för den blir bara mjukare och mjukare. Köpte det i en fabrik in the middle of nowhere.
 

sen kom jag på att dotter kunde få en raglantröja då de har det k-al-l-t på skolan
 
Detta blev resultatet, hon är nöjd...jag satt och sydde i mer än en timme i går, vad det är trist att sy ihop produkterna?! Jag tog bilder med ansiktet på men de fick absolut inte synas på nätet så sorry, bara tröja att visa. I morgon är det måndag det känns ganska skönt för jag har ingen aning om vad jag ska göra, bara 1000 saker att fixa och egen tid.
Knit on///Eldstickan
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag vet allt om det där med massor med saker att fixa, men ingen tid..... Trivs också ganska bra på jobbet, då kan jag inte göra annat än vara här *s*. Snygg tröja!! Kram!

saltflingan sa...

Fin tröja! Hoppas du får lagom mycket gjort av alla saker, glöm inte att sticka ;=)