onsdag 24 februari 2010

Kan man föda barn genom örat?

Jag har missat heeeeeeeeeeeeela SYFESTIVALEN, jag var sååå sjuk, feber och frossa. Så inte ett enda nystan så långt ögat når...Och jag har missat 3 veckors jobb, då jag har vabbat. Och jag har all förståelse för att de inte víll ha mig tillbaka. och inte har jag något doft eller smaksinne heller...Jag har en öroninflammation som har varit som att föda barn genom örat, det har helt enkelt gjort d-vulskt ont. Nu har jag i allafall medicin och inte fullt så ont...men är då istället döv!! bara på ena örat iaf. Jag har inte ens orkat sticka jag har bara varit i dvala sen i lördags...men jag har virkat en OS-mössa ;o) ( Jag som avskyr sport, ha ha...tala om desperat, plus det faktum att jag hade några nystan eskimo som låg och skräpade)
Och imorgon fyller jag år, snyft inget kalas eller nåt alls. Jag är för sjuk...men idag är jag ensam hemma. Lever på kokade morötter och blåbärssoppa...
Det är faktiskt lite synd om mig...///Eldstickan

1 kommentar:

Bluewhiskey sa...

Jag tycker att det låter som att det är VÄLDIGT synd om dig faktiskt, hu för att vara sjuk och ha ont!
Krya på dig och sticka lugnt :)