torsdag 4 mars 2010

Jobba, jobba, jobba!

Alla andra har haft sportlov, utom jag och mina barn. Jag har jobbat, jobbat, jättekul! Barnen har den stora lyxen att ha flexibelt sportlov så de är LEDIGA nästa vecka. Vi ska försöka hinna gå på äventyrsbad, samt besöka vissa Stockholmsmuseum.
Jag har knappt hunnit andas denna vecka, bara jobb. Knappt stickat heller...bara lite lite gör ett par ceriserosa och vita döskallevantar. Men jag vill påbörja en citronsjal och jag vill sticka i helgen, är det någon som vet om det är något stickkafé i helgen??? Eller som vill sticka med mig?

Från en trött men glad///Eldstickan;o)

4 kommentarer:

Knit-Marie sa...

http://www.trassel.se
StickCafe varje lördag.(12.00-16.00)
avgift 40:- (inkl kaffe och bulle)

Eldstickan sa...

Tack, men Täby är alldeles för långt ut!!!Tänkte mer Nacka, Söder, Centrala staden...

Samtal från min trädgård sa...

Flexibelt sportlov! Låter som en väldigt bra idé. Måste barnen söka om semester precis som föräldrarna på sina jobb?

Tant Kofta sa...

Ett hej från en som är åter i Götet.