söndag 30 maj 2010

Grattis på morsdag!!!

I går var jag in en "snabbis" på Marias garn och köpte en slags krok som man sätter fast pärlor med. Matteus och Isak var med, den unge herrn sprang som en tok så besöket var kort.Lite sorgligt att den inte finns mer affären...men det är tydligen stickkafe på "nya" affären nästa lördag den 5 juni. I dag fick jag gula rosor och frukost, men jag är en otacksam apa så jag hade köpt en egen present i går ( hade en känsla av att jag INTE skulle få någon sådan idag)ett par fina örhängen. Just nu är det bara jag och tonårssonen hemma, de små och deras far är på lillegympa, dotter är på Gotland. Lite snopet firande än så länge?! Kanske borde ringa min egen mamma?

Eldstickan

1 kommentar:

saltflingan sa...

Jag hade också ett snopet morsdagsfirande i går, egentligen helt obefintligt. Har aldrig brytt mig förut hur det har blivit men i går... Jag köpte i alla fall rosa rosor till mig själv.

Vi ses kanske på lördag!?