onsdag 26 maj 2010

Ryggskott

fick jag idag när jag klev av bussen i fm i Slussen. Men jag klarade av att gå och se Annie Leibovits utställningen, den var magnifik, jag älskade hennes privata bilder. de är så levande och ickeperfekta precis som livet självt!!! Hann även äta lunch på Hermans idag. Men sen slog ryggskottet till, som tur var så har jag en excellent kiropraktor runt hörnet...och han kunde ta emot mig klockan 15. Han är helt underbar, jag reagerade på hans behandling blev frusen och osv, toppen då är kroppens egna läkning i gång...Nu ska jag ta ett stort glas rött och sticka, sen sova...///Eldstickan

P.s Har köpt en ny kostym med maken till begravningen av hans farbror nästa vecka...

1 kommentar:

Helena sa...

Jättefin blogg du har, och tjusig stickning. Den gröna färgen i koftan var fin. Krya på dig med ryggen.