torsdag 9 december 2010

Amerika, New York ,Brooklyn,

Jag har efter mycket om och men varit i USA med allra käraste dotter.
  Här är utsikten från takterassen.
!'0'Killen med jycken ville att vi skulle mata hunden, det är därför jag ser en aningen konfunderad ut.  
 
Ännu en bild vilken vy och klar kall luft, alldeles underbart! 
Posted by Picasa
Bara att vandra runt i NY var en lisa för själen! Jag har njutit, har även sjungit karaoke för första gången i mitt liv, kul men läskigt. Vi sjöng så klart en klassiker Tainted love med Soft cell. Jag har faktiskt börja sticka igen trots mitt trasiga finger...//Eldstickan

3 kommentarer:

maLinka sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden :-) Du har varit saknad!
Vilken mysig resa ni gjort tillsammans och det gläder mig att du börjat sticka lite smått och hoppas att det bara kommer att gå bättre och bättre.
Kram

maLinka sa...

BTW, om du är nyfiken på hur det såg ut på vår lilla julmarknad som du missade pga resan så hittar du bilder här: http://majrova.blogspot.com/
(Mitt och Mias nystartade lilla projekt...)

doktoranden sa...

Kul att höra från dig! Det har varit tomt här. :)

NY - vad härligt det verkar. Det är ett ställe jag verkligen skulle vilja åka till.