fredag 4 februari 2011

Heavens hand i vantar?

Någon som vet några bra mönster för att sticka vantar i HH? Kom på att jag har lite över som både skulle passa och se snyggt ut. Annars sitter jag här och slickar mina sår och undrar varför jag ALDRIG lär mig att folk intigrera och spelar spel...låtsas vara en person men huggen en i ryggen när man minst anar? Jag tror att andra är som jag det du ser är det du får...Ja ja lite lugn och ro, stickning, läsning och te botar säkert det hela/Eldstickan

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag stickade ett par Wood Hollow Mittens i HH, perfekt snabbstickning.

Camilla sa...

Tant Koftas prinsessvantar är gjorda i HH, och så blir Stickfrossas virkade vantar bra i allt...

HandMade sa...

Det tror jag går utmärkt! Ang din fråga i Berceau mönstret: ökningarna sker nedanför tummen. Om du tittar på kilen nedanför tummen så står det M för "make one" på vardera sida var 3:e varv. Hoppas att det går bra!