onsdag 9 februari 2011

Ufons som samlas?

Helt plötsligt har jag fem stickningar på gång...vad hände? Riktigt snygga vantar med blad på, en snygg sjal Solan ( men där mönstret på tredje rapporten plötsligt inte stämmer-argh...)en ljusblå "vinsjal", en döskallevante också en knästrumpa!
Men jag vill börja på den här. Garnet är turkost och ligger och väntar, vad tycker ni...ska jag påbörja en sak till? Som jag vet är perfekt tv.
-stickning ocm blir snygg och användbar;o) Annars så fick jag hämta tonårssonen som spydde utanför sin kompis port...kanske vinterkräkan??? Jag kan tala om att jag spritade händerna, tog en hutt portvin nu när jag kom hem, håll tummarna att vi slipper? Jag ska sitta hela morgondagen och skriva på en Paragraph som ska in senast kl 17.00 imorgon/Eldstickan

2 kommentarer:

Marie sa...

Kolla på Ravelry om tredje rapporten, jag hade också problem (sticka om ett antal gånger) men hittade svaret där. Något om att jag tolkade "knit" fel.
Man kan alltid börja´på nytt.

Eldstickan sa...

Halleluja, skönt för de första två rapporterna gick som en dans...ska snart repa upp...