lördag 5 mars 2011

Brodera på stickat

ska gå av stapeln nästa helg på denna plats
Av en slump gick jag på stickkafé ute i nacka och träffade Annika som håller i "Brodera på stickat" med Carina från Sätergläntan ( som jag inte har en aning om vem det är) Det ska bli väldigt kul! Så nu måste jag sticka lite saker som jag ska kunna brodera på, vantar och en tovad väska tror jag det får bli. Annars så har jag vabbat vinterkräksjuka barn. Men idag lördag så ska jag till stan för att inhandla några nystan/Eldstickan

5 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Carina Olsson - har gått två kurser för henne. Hon är superduktig och mäkta trevlig!

Eldstickan sa...

Kul...jag längtar. Tror du vantar och väska är lämpligt att läsa sig att brodera på?

Pysselfarmor sa...

Jag har också gått två kurer med Carina arrangerade av Annika...du kommer att bli helnöjd!

Pysselfarmor sa...

hmmm

kurer ska det inte vara förlåt
kurser

Hedvig sa...

Vilken fantastisk helg det blev! :)
Kom upp och hälsa på mig på SU vettja! :)